(W)onderwijs

Tijdens deze tweedaagse gaan we aan de slag met systemische werkvormen en de kracht van de kring. Je vergaart kennis en vaardigheden die je kan inzetten samen met de kinderen in de klas of met dat ene kind tijdens een gesprek, remedial teaching of anderszins begeleiding.

Als leerkracht krijg je inzicht in de onderstroom van de groep en hoe je met deze onderstroom kan werken en met de groep bespreekbaar kan maken. Zo beïnvloed je de groepsdynamiek op constructieve wijze.

Deze kennis en werkwijze zorgen voor gezonde cohesie; het maakt dat de groep of het kind, evenwichtiger in het (schoolse) leven kan functioneren.
Je zult ervaren dat de kinderen meer rust vinden, sterker in hun schoenen staan en zich binnen de groep durven en kunnen uitspreken op een respectvolle manier.

Kijk in de agenda voor de data.
Of neem contact op voor meer informatie.

Mijn gevoel voor humor, relativeringsvermogen en mijn eerlijkheid helpen me in mijn werk. “Ik wind er geen doekjes om, ik ga voor kwaliteit en professionaliteit met tact en geduld.”

Anne zegt over mij het volgende:

” Jij hebt mij erg geholpen in mijn eerste jaar als leerkracht.
Ik kwam in een situatie waarbij ik mij letterlijk en figuurlijk tegen de muur gezet voelde.
Wij zijn toen een traject gestart om mij weer sterker te gaan voelen en vooral zekerder.
Na veel oefeningen en inzichten door middel van familieopstellingen en observaties in de klas, kwam er inzicht en lucht.”

“De rust en de duidelijkheid die jij gaf tijdens onze afspraken waren heel fijn. Ook merkte ik dat je dit graag doet en mensen echt wil helpen in hun ontwikkeling als mens en professional.
Na coachingstraject heb ik regelmatig van jouw kennis en expertise mogen gebruikmaken. Ik kan ook nog steeds bij jou terecht met mijn vragen.”

“Dank je wel!
Ik ben zeer blij dat jij en jouw coachingsbedrijf op mijn pad zijn gekomen.”